what's happening?

| Postat i: vardag
1
Fotograf: Hanna Östh
Modell & redigering: Erica Björkander (alltså jag, ha ha)
 
Imorgon är det måndag och ingen skola för min del :D Ska hänga på rosvalla hela dagen och jobba åt SVT. Vet inte exakt vad vi ska göra men det får vi se. Ska bli roligt faktiskt för jag pallar verkligen inte skolan just nu. Men min helg har vart bra tror jag, inte sovit så mycket och vet dock inte varför? Har en konstig känsla i kroppen och kan verkligen inte sätta fingret på vad det är. Jobbigt. Ny vecka är på G och jag hoppas allt blir som vanligt igen för detta vill jag ej ska hända, hehe. Nu blev jag lite hemlighetsfull, fast det roliga är att jag håller det hemligt för mig själv, eller så vågar jag inte erkänna det för mig själv? HAHA nu blev det jobbigt. Får väll se , typ..?
 
Ny vecka och jag är ganska taggad, för vi får bocka av ännu en vecka och inte lika långt kvar till skolavslutning!
 
 kram / E
 
Hittills till what's happening?


MATILDAS

fin bild!


URL: http://matildays.forme.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: