update

| Postat i: vardag
0
 
Ett dåligt humör till ett bra humör
Typ så kändes det efter mitt pass på gymmet, det är helt otroligt egentligen att ett humör kan ändras så mycket? Fast har ju egentligen inte vart på dåligt humör i skolan men livet blev så himla mycket bättre efter passet. 
 
Efter skolan stack jag och Hanna hem till mig och vi åt lite mellis och bara chillaxade lite, de va skönt. När hon sedan till bussen så passade jag på att sticka till gymmet vilket var en nedrans tur för nu öser regnet ner och känner att jag inte alls skulle kommit iväg tilll gymmet nu istället, så det var skönt!
 
Har nu ätit en god middag som bestod av halloumi med grillade grönsaker i ugn med stark krydda på till det hade jag turkisk yoghurt och citron vatten. Det var riktigt nedrans gott! Fick en otrolig grillsmak eftersom jag både stekte i grillpanna och körde ugnen på grill, riktigt gott!! ja, jag gillar mat. vadårå?

Resten av kvällen kommer jag tillbringa i min älskade säng och mer kommer det inte hända denna onsdag, bye
 
Hittills till update





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: