q/a min pt/hälsocoach

| Postat i: vardag
0
 
Svar: Först och främst, TACK och vad glad jag blir och nu åter till frågan. Jag har inte riktigt koll på vad allting kostar för det varierar mycket. Om du kollar in hennes sida HÄR så kan du kanske hitta något som passar dig! Annars kan du maila henne, hon är riktigt snabb och bra på att svara så var inte rädd för att maila henne. 
 
Min mamma var på en föreläsning med henne och det var då som vi bestämde oss för att ta hjälp av henne. Så vi maila henne och frågade hur vi skulle göra för att få bäst hjälp med ett rimligt pris. Det är ganska dyrt om man ska ha lite grejer men för mig och oss så är det verkligen värt det för vi får verkligen den hjälpen vi vill ha. Vi kan maila henne med massor av frågor och hon svarar och sedan så har jag och mamma en varsin pt-timme med henne där vi går igenom allt i stortsett och det känns jättebra! :) 
 
 
Hittills till q/a min pt/hälsocoach





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: