wednesday

| Postat i: vardag
0
vad har bilden med texten o göra? nej de vet nog ingen
 
Trampolin<333333333
Ny kärlek, trampolin. Har alltid tyckt om att hoppa på trampolin men idag blev det en ny kärlek och ville aldrig sluta hehe. Jag lärde mig göra trippel-handvolt har ingen aning om ifall det heter så men det är skitcoolt iaf, tycker jag :p Lärde mig också att gör flickis-salto. Vet inte heller om det heter det men det är skitcoolt det med iaf. hahaha. Pratade med killarna som höll i idrottslektionen och jag och hanna ska dit imorgon och testa :D Hoppas det är något kul då jag inte har någon sport för tillfället, bara min träning. Har alltid äääääälskat studsmattor, trampoliner och allt som har och göra med det så det ska bli skitnajs och hoppas det är något som skulle passa mig.
 
Nu har jag ätit en riktigt god middag ute i solen och nu är det dags att bege mig utåt för en promenad då jag inte vill riskera att bli sjuk, så tar det lite lugnt! kram hejdå <3
 
 
Hittills till wednesday





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: