har ni testat....?

| Postat i: vardag
1
 
....XS energidrickan? Jag vet knappt vad det är heller, men min kusin köpte den till mig och ska vara ungefär som celsius. Jag tyckte den var riktigt god! Lite mindre storlek än celsiusen och de var en perfekt storlek enligt mig. God varen också!! :)
 
..... de nya kvarg smakerna? OTROLIGT GODA, jag är kär! ÄÄÄÄlskar att dom har gjort nya smaker och de kommer dom verkligen tjäna massor på. I vår familj har vi just nu 4/5 burkar med kvarg. haha. De borde finnas lite större förpackningar typ som yoghurtförpackningar. Tycker det är jobbigt att man hela tiden måste ta fram en sked eller liknande för att lite, men vi får väll hoppas att de ändras fast ja..... Haha men om ni inte testat det och älskar de andra smakerna som redan finns så lovar jag er att dettta är något för dig!! :)
 
Hittills till har ni testat....?


MATILDAS

Mm gott :D


URL: http://matildays.forme.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: