sunset

| Postat i: vardag
1
 
Fredag, härliga fredag
Hejsan vänner, hur är humöret? Mitt är på topp och sitter just nu och redigerar med Hanna och äter massa gott! Denna dag har vart fett chill, endast 3 lektioner och inte gjort speciellt mycket på lektionerna förutom fått en uppgift klar och spelar kort, hehe. Men det var kul!

Efter skolan drog jag och Hanna hem till mig och åt lite mellis, senare åkte vi ut till sjösa och grillade hos ett par vänner vi har där. Efter maten stack vi ut och fotade på en fin äng och det var så himla fint och massa sommarkänslor alltså, underbart! Fick ett par riktigt snygga bilder och lånade hannas linne hehe :p Ni kommer nog få se en del i bloggen, nu ska jag fortsätta med redigering resten av natten, bye! 
 
krammmmmmmmmmmmmmmmmm
 
Hittills till sunset


Emma

Hoppas att du får en superbra helg ♡


URL: http://Emmaalexandra.blo.gg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: