dagen

| Postat i: vardag
1
 
Denna dag har faktiskt vart ganska grym även fast jag är så trött så jag inte vet vad.
Vaknade vid 05:30 och begav mig ut på en pw och träffade Emilija vilket var kul då jag aldrig brukar se andra som är ute och går vid den tiden :) Senare så mötte jag upp hanna och vi stack till rosvalla där vi skulle tillbringa dagen då vi ska typ jobba för SVT med deras program ''atleterna'' så jag var riktigt taggad. Dom skulle provfilma och testa ljud osv så vi skulle vara deras statister sålänge typ. Var där till 5 kanske och sedan cyklade jag hem, åt middag försökte vila lite och därefter stack jag och min mamma till friskis och svettis för en svettigt pass. Det var andra gången jag gick på det och det var riktigt kul & det är riktigt kul! Som ni ser så fick vi också en vattenflaska där det står atleterna så nu kommer alla tro att jag är fett grym och ska va med i teve. haha nej kanske inte. Men det va kul iaf. Nu ska jag sätta mig framför teven med min kvarg och mitt te för att se biggest loser som blandannat är en av de bästa sakerna med måndagar :D (och tisdagar förstås då det också sänds) 
 
Hoppas ni har haft en bra start på måndagen och att ni ser fram emot veckan, det gör iallafall jag! Föööörutom skolan dårå.
 
Hittills till dagen


GoForFit

Låter som en härlig dag! :)


URL: http://goforfit.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: