mobillös

| Postat i: vardag
0
 
Från och med denna kväll kommer jag vara ifrån min älskade iphone 5s i TVÅ HELA VECKOR !! Den är trasig och måste in på lagning, kommer ha min gamla 4:a och den suger så detta kommer inte blir kul. Asså man märker hur jävla beroende man är vid sin telefon, och bara denna kväll har vart riktigt jobbig haha.... Hur fabelen ska jag klara mig? Min STORA instagram karriär kommer gå i botten, hahaha nej just kidding.
 
Men dagen idag har vart lite sisådär, vet inte riktigt men mitt humör har inte vart på topp och vet inte riktigt varför? Men när vi slutade skolan blev det bättre och hanna sover här ikväll så det blir najs. Vi har tränat, eller jag har tränat och hanna... jaaa vet inte men hon gjorde mig sällskap iaf ;)))) de va najs. Vi har även ätit gott kvällsfika samtidigt som vi kollade på världens bästa hotell som förövrigt är det bästa programmet ever! Nu ska jag återgå till den galna facebookchatten som hanna startat :s hahhaha ;)
 
Hittills till mobillös





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: