GODIS

| Postat i: vardag
3
 
Igår träffade jag min hälsocoach för första gången och hon var riktigt trevlig och lärde mig otroligt mycket under timmen jag var där. Jag fick ett kostbasschema och ett träningsschema som kommer ge bättre resultat för mig Jag hade ingen aning om hur dåligt mitt schema var för att kunna nå det jag ville, men nu har jag fått en bra och ska testa det denna vecka och så kör jag igång ordentligt nästa vecka!

Jag har också fått ett medlemskap i ett program där jag kommer lägga in vad jag äter och tränar. Det finns massa appar till detta men tror denna app som jag använder är grymt bra och mer detaljerad. Detta kommer jag använda strikt i 1,2 veckor för att se hur jag äter osvosv, sen kommer jag använda 3 månader tilll men kanske inte kommer orka lägga in på exakt. Finns också recept på appen så kommer få massa inspiration och mer. 

Tror detta kommer bli grymt bra och är riktigt taggad på att komma igång, det är inte så mycket skillnad från min förra vardag vilket är skönt, men ändå lite förändringar som kommer definiera min kropp mer + att jag tror att jag kommer må så mycket bättre av det!! Ni hittar min hälsocoach här, ifall ni skulle va intresserade!
 
Mamma köpte även 12 questbars till oss som kommer vara mitt godis när jag blir sugen och så, kommer nog inte använda dessa till mellanmål utan kanske lördagsgodis. Fick till ett riktigt bra pris och tur att de var så goda! Jag har inte smakat dessa innan så det var riktigt tur att de va goda :p 
 
Hittills till GODIS


GoForFit

QuestBars <3
Dela den i massa småbitar - in i ugn = HIMMELSKT.

http://www.youtube.com/watch?v=ByrGn44kwQk&index=34&list=PLuIPuvUAik7yFGVUSeAarunKl7wnA_PiG

Skippa mjölken, och du får en skål med godisbitar :)


URL: http://goforfit.se
GoForFit

QuestBars <3 Och den smaken är ju HIMMELSK!
Testa att värma dem i ugnen! Har ett superenkelt recept på bloggen :)


URL: http://goforfit.se
Matilda

Vad kostar det att ta hjälp av henne med kost schema och så? Hur fick ni tag på henne?
Grym blogg!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: