tomt & ensamt

| Postat i: vardag
0
 
haha fånig rubrik men på nått sätt så passade den in till bilden, jag har egentligen inget att skriva men ändå så kryper det i mina händer efter att få skriva. Har haft det dem sista dagarna och vet inte riktigt vad jag vill skriva men vill det ändå. Konstigt. Sitter nu på näst-sista lektionen och jag är grymt trött och pallar inte med 80minuter matte efter detta. Hur fan tänkte dom när de la in 80mins pass i matte, det kommer aldrig ta slut. Så positiv är jag just nu, kul. Men ikväll ska jag iallafall gå på funktionell ikväll som jag hoppas kommer ändra mitt humör och imorgon bitti ska jag ta en pw/jogg innan skolan det ska bli otroligt skönt och sen kommer hela kvällen spenderas med Carro vilket ska bli otroligt kul & mysigt. Resten av helgen tar jag som den kommer, hoppashoppas på bra väder så man kan vara ute och kanske ändra inställning :) kram
 
Hittills till tomt & ensamt





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: