PROGRESS

| Postat i: vardag
3
Bild från förra rygg & axelpass.

Jag har börjat se ganska mycket skillnad på hela kroppen och det är verkligen stor motivation, Jag måste säga att jag är stolt över mig själv att jag går till gymmet regelbundet och äter hälsosamt. Jag känner verkligen inte att det är ett måste utan det är en livsstil jag mår bra och trivs i. Jag kommer hela mitt liv leva på detta sätt och tror jag kommer ha ett fantastiskt liv om jag ska må så här nedrans bra i kroppen.

Många frågar mig hur jag orkar med att vara så nyttig och träna så mycket som jag gör och jag tänker, det är inte ansträngade på något sätt, när man väl kommit in i det och ser skillnaden på hur man mådde innan och nu så är det inte på något sätt ''jobbigt''. Jag uppskattar mat så mycket mer än vad jag gjorde förut, när jag åt glass eller godis eller vad som helst förut så njöt jag inte alls så mycket som jag gör nu. Jag är en sååååån himla livsnjutare, vilket jag älskar. Träningen är inte på något sätt jobbigt heller, såklart den är jobbigt precis under passet men det är något man lär sig att älska, det är min hobby. Precis som min ''passion'' (haha fjantigt ord, javet.) för fotografering.
 
Satt och kollade högskolor såsom the academy idag och känner bara: Detta vill jag hålla på med när jag tar studenten, vill fortfarande hålla på med fotografering men kanske bara som en hobby eller ett jobb på sidan om för nu när jag verkligen älskar allt som har med träning & hälsa att göra så känns det som de ända rätta. Vill först och främst bli kostrådgivare (tror jag) men helst bli PT & kostrådgivare, tänk att få hjälpa folk att nå sina mål och må lika bra som jag gör med min träning. Skulle vara en dröm. Är en dröm. 

Tror faktiskt att det är det jag ska satsa på efter studenten, tänk hur alla planer för livet kan ändras. För en vecka sen var min största dröm att starta eget företag inom fotografering och nu vill jag bli kostrådgivare & PT. sjukt!
 
 Blev ännu ett långt inlägg, men somsagt det är otroligt skönt att skriva av sig lite.
Hittills till PROGRESS


MATILDA

grym!


URL: http://matildays.forme.se
MATILDA

grym!


URL: http://matildays.forme.se
Alexandra Eriksson / Design & Foto

Det positiva med eget företag är att du kan kombinera. Du kan jobba med både fotografering och träning/hälsa :) Så istället för att jobba som kostrådgivare/pt hos ett företag kan du göra det för dig själv, i ditt eget företag :)

Svar: Det har du rätt i! Tack för den otroligt bra informationen :D
erica björkander


URL: http://alexandraeriksson.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: