dom bästa som finns ❤

| Postat i: vardag
1
 
Blev så många olika minnen igår när jag kollade igenom gamla bilder och hittade bilder jag inte sett på hur länge som helst. Så roligt :) Men ändå mycket som man saknar! Första bilden är på mig och carro när vi var små och sen ser ni mer bilder på oss, shit vad man förändras med tiden och vad mycket som händer. Men ändå roligt att se hur man hänger ihop, jag och carro har hänt ihop riktigt länge och vi har vart som systrar och bott hos varandra osv osv så kul att se att man hänger ihop även nu även fast man kanske inte hänger lika mycket i vissa perioder så finns dem alltid där.  
 
Jag har verkligen tur att ha dom bästa vännerna i världen, ni vet vilka ni är. PUSS OCH KRAM PÅ ER! loveuuu
Vänner är inget man får som en räkmacka på morgonen, det är något ännu bättre (& jag älskar mat) (hahahh jag vettefan vad jag skrev där men nivet, typ) kramkram
 
Hittills till dom bästa som finns ❤


Carolin

Åååh gumman <3 så fint att man blir tårögd




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: