FY SATAN

| Postat i: vardag
1
en lunch för ett tag sen....

Jag är så jävla sugen på allt och ingenting! 
Vill bara äta allt som finns, vill ha chips, nötter, pizza och massa mer onyttigheter. Vet inte vad det är med mig känner ett extra sug efter godis också. Men för er som inte vet så håller jag på med detox just nu och har tagit bort alla mejeriprodukter & kolhydrater, men känns inte som om det är det som gör att jag vill ha allt onyttigt? Sitter och planerar allt jag ska äta när detoxen är över, och den slutar i mitten av nästa vecka så måste vänta tills det blir helg och jag blir bara så frustrerad. haha. Nej men annars är det bra, jag dricker smoothies varje morgon och de är så himmelskt goda.
 
Jag vet att min uppdatering inte är så bra, men det händer inte så mycket i mitt liv och vet inte om jag ska glad för det eller deppig. Haha nej inte deppig jag är fett happy. Det är otroligt skönt att vi inte har så mycket i skolan. Inga prov eller läxor (gå på LBS allihoppa, nej men det är fett najs) men desto mer måste man göra i skolan ://
 
Vår mentor berättade lite om fotokursen som jag kommer välja sen och är så galet taggad på att gå i 2:an och fördjupa mig massor i foto!! Just nu håller vi på med film och det tycker jag verkligen inte är roligt, gillar inte att bli filmad, gillar inte att filma och jag gillar inte att redigera film så det suger men vi ska börja med lite mer foto och det ska bli kul! 
 
Som ni vet så är detta endast en personlig blogg så jag skriver om mina tankar och vad jag tycker om allting, och det är väll kul. haha nej men det är ändå skönt att skriva av sig lite ibland, vettefan om det är intressant men men.. ;)
 
 
Hittills till FY SATAN


Viola

åh gott!!
Kolla gärna in min blogg där jag precis lagt upp ett inlägg med billiga & snygga träningskläder!
Ha en fin dag! :)


URL: http://weightless.myshowroom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: