WHY?

| Postat i: vardag
0
lite jag ätit och druckit idag.
 
Blev hemma idag för att knappt kan gå, vilket är så tråkigt. Det ända jag gjort idag är alla lega i sängen och kollat film för att jag inte kan röra mig speciellt mycket. Känner mig så gammal, haha. Önskar jag kunde springa hur långt som helst utan att något stoppar mig. Detta gör ju att motivationen minskar för att så fort man försöker så misslyckas man bara för att knät gör så himla ont. Nej nu ska ni inte tycka synd om mig, jag tycker att ni ska ut och springa på direkten bara för att ni kan!!
 
Mamma ringde migg nyss och sa att hon va på gymmet och skulle träna innan hon kom hem, så avis! haha det gör det inte enklare av en full instagram med massa träningsbilder osv. Men mamma pratade med någon på jobbet så nu ska jag vila en vecka och börja springa långsamt och varva med att gå, men inga intervaller för det är så påfrestande för knäet. Det suger men får väll börja så tills jag byggt upp lite och vant mig vid att springa, vet inte riktigt vad jag ska göra utan intervaller på ett tag..... :(
Hittills till WHY?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: