TRÄNING MED BÄSTA SYSTER

| Postat i: training/health, vardag
0
 
Superhärlig kväll på gymmet med syster.
 Frida kom in till mitt rum och frågade om vi skulle gå till gymmet eftersom hon också har gymkort på mitt gym. Så vi gick dit och förväntade mig en ganska snabb träning. Men icke, vi var där 1h36min. Så roligt att äntligen få träna med någon, frida var verkligen pepp på att gymma + att vi drack celsius innan så vi orkade betydligt mer, tack gode gud att celsius finns! 
 
Dagens träning har bestått av: (ca)
- 1h pw på morgonen 300kcal
30min på bandet 250kcal
- 40min styrka (mage) 150 kcal
- 20min på bandet 150kcal
 
otroligt nöjd med min prestation idag, så glad :)
Hittills till TRÄNING MED BÄSTA SYSTER





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: