T U L P I S A R

| Postat i: kamera
1
 
 
Imorse tog jag ingen bild på min frukost, (whaaaaat? hur kunde det hända? vem är hon egentligen?) haha nej men hade inte tid och orkade inte. Men jag var duktig imorse och gick på pw i mörker, vågade inte gå där jag brukar (skogen) så fick gå runt lite i stan men längtar grymt mycket tills det bli ljusare ute och man kan springa utomhus i linne osv. Sitter nu på min andra lektion, eller den har inte börjat än men snartsåååå.

Efter skolan ska jag hem och vila lite för att jag är så nedrans trött, haha. Senare på kvällen ska jag träffa josefine förhoppningsvis så ska vi ut och springa lite, så kul när man kan träna tillsammans! Efter det så ska jag kanske till gymmet för min syster får inte gå in dit själv :p Men detta blir nog en bra dag, även fast man är trött!
 
kraaam
 
Hittills till T U L P I S A R


coffeeandcupcake.blogg.se

Så fina bilder :)


URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: