SO HAPPY!

| Postat i: training/health
3
 
Efter min stora frukost så cyklade jag till ekensberg för en springrunda. Hade druckit en celsius så jag kände att jag kunde klara av vadsomhelst?! haha men iallfall så sprang jag 4.4km och trodde inte jag kunde springa så långt (mycket för mig) för att jag inte är van att springa distans. Men blev riktigt glad när jag kom i mål! Plus att det är dubbelt så mycket bättre & roligare att springa utomhus än på bandet, du får ut mer av din springrunda eftersom det är backar osv det är ju inte det på bandet och så är det annat underlag som är bättre för fötterna. Så ut med er och spring i snön, men om ni inte har snö så spring iallafall, det är så härligt!! 
 
Men dock så börjar jag känna mig lite sjuk, eller det känns som jag kommer bli det och vill verkligen inte det nu när jag äääntligen förbättrat min kondition, så ber till gud att jag inte blir sjuk nu. Måste äta massa C-vitamin nu!
 
 
Hittills till SO HAPPY!


Elsa Ohrås

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3


URL: http://ohras.blogg.se/
Nelly Palm

Heej, fin blogg! :) Just nu har jag en tävling på min blogg, kolla gärna!

http://nellypalm.blogg.se/2014/january/tavling-vinn-ett-skal-fran-idiwase.html#comment


URL: http://nellypalm.blogg.se
Anonym

kan du inte berätta hur ditt gym är, vad det heter och hur mycket det kostar osv?? har för mig att du tränar på stenkullas gym men hittar ingen hemsida :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: