SAKER DU INTE VISSTE OM MIG

| Postat i: vardag
3
 
Måste säga att jag bjuder på dessa bilder till 100%

  • Jag är en riktigt flummig person, jag är seriös ca 10% i mitt liv
  • Jag har skilda föräldrar.
  • Mina vänner betyder allt!
  • Jag älskar mina syskon mest av allt och bryr mig grymt mycket om dem. 
  • Jag gillar att bjuda på mig själv speciellt på bild.
  • Jag vill antingen ha ett eget företag eller bli PT efter gymnasiet.
  • Seriös på bild, nej tack! 
  • Jag gråter inte lätt till filmer
  • Jag blir deprimerad om jag inte får träna
  • Jag bryr mig mindre vad folk tycker (mer och mer) 
  • Jag vill inspirera & motivera så mycket människor som det bara gååår.
  • jag hatar matte, (jag vet alla gör det) asså seriöst HATAR. Skulle kunna göra vadsomhelst för att aldrig höra det ordet igen. 
  • Jag gillar LBS så mycket mer än mina förra skola (borgis)
tack för mig!
Hittills till SAKER DU INTE VISSTE OM MIG


aansoo.blogg.se

det märks verkligen att du gillar att bjuda på dig själv, sjukt härliga bilder :)

Svar: Ja det gör ja verkligen. Tack! :D
erica björkander


URL: http://aansoo.blogg.se/
carolin

ska döda dig för den där hemska bilden... <333

Emma

Alla hatar inte matte, jag ÄLSKAR det! ;)

Svar: Nej de är klart, jag önskar jag också kunde göra det!! ;)
erica björkander




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: