RENOVERING

| Postat i: vardag
2
 
Kunde inte hålla mig.
Så var tvungen att lägga upp den nya designen jag jobbat med, har lagt ner ganska mycket tid på detta och lärt mig massa nya saker tack vare google, Så känner mig riktigt nöjd att jag faktiskt gjort något själv! Ska verkligen börja göra dem själv för man får verkligen precis hur man vill ha det! 
 
Har också ändrat breddstorleken på själva inläggen har tyckt att 800 har vart lite mycket så 700 passar mig perfa, dock så är alla andra inlägg i 800px så om ni kollar tillbaka på mina gamla bilder så kommer ni se att dom är alldeles för stora, men det får ni leva med. Har bara fixat dem inläggen som syns just nu, så så får det bli! 
 
Kommentera gärna vad ni tycker så blir jag glad! :D 
 
Hittills till RENOVERING


olivias | mode, foto & vardag

såå fin blogg du har! as fin design!!

-Lust med ett bloglovin byte? Kram

Svar: tack vad glad jag blir!
visst det kan vi göra :) kram
erica björkander


URL: http://olivias.webblogg.se
Julia - FitnessbyJulia.

Den blev ju jättefin! :)

Hoppas du får en bra kväll! :) Kram /FitnessbyJulia.

Svar: Tack! :)
erica björkander


URL: http://fitnessbyjulia.shapemeup.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: