Q/A

| Postat i: svar på kommentar
2
Kan inte du skriva ett inlägg om vad du har i ditt kylskåp/frys/skafferi och kanske lägga upp recept på dt du gillar mest? Behöver inspo och din blogg känns inspirerande :) Kramar!
 
Tack det gör mig riktigt glad och självklart ska jag försöka göra ett inlägg om detta. Jag följer ofta med mamma och handlar för att hitta bra saker att ha hemma och har övertygat min familj ganska mycket att ha bra saker hemma. Förut så åt resten av min familj ganska onyttigt så jag började följa med till affären och handla för att välja ut lite nyttigare saker till mig. Men nu när jag inspirerat dem så brukar vi bara ha nyttiga saker hemma vilket är suuuuperskönt! 
 
I kylskåpet har vi alltid mycket frukt och grönt som är otroligt viktigt för alla oss i familjen som också går åt fort. Sen har vi också alltid yoghurt & kvarg hemma som är perfekt att ha till mellanmål, frukost och sånt. Några celsius står oftast och väntar på mig, hehe. Fetaost, soltorkade tomater och ägg är något som är standard i kylskåpet. 
 
I frysen finns mycket frysta bär, kött och bröd. Vi har 1 låda för endast bär för att vi äter så grymt mycket bär. Det är nog det bästa som finns, haha. Jag brukar inte rota så mycket i frysen förutom när jag ska hämta mina bär men annars så är det väll lite fryst kött och bröd mycket mer är det inte. 
 
I skafferiet har vi mycket nötter, torkad frukt, musli, havregryn och mycket sånt. Vi har inte alls mycket mer saker i skafferiet, lite rapsolja och kryddor men det jag använder mest är havregryn & muslin :)
 
Jag har också lite recept i kategorin ''reciepe'' så leta där om du kanske hittar något som passar dej! 
 
Ja har en instagram (som jag skrivit förut) där jag lägger upp dagligen vad jag äter och tipsar om lite bakverk osv. Där kan du följa mig för att få lite inspiration vad du kan äta osv. Om du har något mer fråga så är det bara att kommentera! :) kramkram
Hittills till Q/A


Emilija Romaite - Träning&Hälsa

vårat kylskåp ser och i princip ut sådär, haha :)
är vaniljkvarg gott?

Svar: Haha jasså! Jo den är skitgod, smakar som kesella fast nyttigare :)
erica björkander


URL: http://RRomaites.blogg.se
Annelie Hedman

Bra gjort att påverkat din familj :) Goda saker :)

sv: Ja jag tyckte med låten var bra =)


URL: http://elefantnytt.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: