Q/A - MITT GYM

| Postat i: svar på kommentar
0
 
FRÅGA:
Kan du inte berätta hur ditt gym är, vad det heter och hur mycket det kostar osv?? har för mig att du tränar på stenkullas gym men hittar ingen hemsida :)

SVAR:
Japp, jag tränar på medley i stenkulla och trivs superbra! Det är oftast ingen personal där utan man går in med kort. Det är ganska litet men perfekt för mig, finns de flesta sakerna som man behöver, jag saknar bara en maskin men annars finns det det mesta. Jag har för mig att det kostar runt 250-300:- per månad beroende på vad man har för abonnemang, all info finns på deras sida här. På det abonnemanget jag har så kan man även träna på 2 andra gym här i nyköping.
 
Jag rekommenderar medley starkt för den som vill ha ett enkelt gym och till ett bra pris! Jag är där nästan alla dagar i veckan och jaaa, me like iiiit! tack för din kommentar och hoppas du är nöjd med svaret!
 
kram
Hittills till Q/A - MITT GYM





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: