PANNKAKSFRUKOST

| Postat i: recept
2
 
När man är sjuk ska man äta goda frukostar
Blev hemma en dag till för att jag började må sämre igårkväll men imorse gjorde jag lite pannkakor bara för att jag hade tiden och var riktigt sugen på det. Inatt när jag inte kunde sova så sökte jag runt på massa pannkaksrecept men hittade inga som föll mig i smaken så gjorde ett litet eget, men måste säga att vanliga bananpannkakor är så mycket godare, men kul med lite variation! Nu ska jag fortsätta kolla på de nya avsnitten på moden family kram
 
Recept: (på ett ungefär)
- 1dl mjölk
- 1dl havregryn
- 1 tsk bakpulver
- 1msk kokosmjöl 
- kanel efter smak
- ½ banan
 
Gör såhär:
- blanda ihop allt
- stek på låg värme 
klart!
 
saker att ha till:
- keso
- bär/frukt
- mosade bär med lite yoghurt
- jordnöttsmör 
Hittills till PANNKAKSFRUKOST


Anna

Detta såg ju också gott ut alltså! Vad hade du i ungefär? :D tacksam för svar!

Svar: fixar ett inlägg :)
erica björkander


URL: http://apower.myshowroom.se
Rebecca

Mums!!


URL: http://rebeccacecilia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: