NÄR MAN TÄNKER SOM MEST

| Postat i: citat / inspiration
0


Försökte somna för några timmar sen men nej det gick ju inte.

Så nu ligger jag här och tänker på massa saker, blandannat det som står ovanför... Den fredagen jag fick veta, det måste nog vart världens bästa fredag!! Vi står mitt i skolan och väntar på att första lektionen ska börja (mentorstid). 
Hanna: här jag ska visa en bild, men du kommer säkert inte tro det
Jag: jaha, vadå?

Jag kommer ihåg denna konversation så himla väl, men sen visar hon bilden och det var lite svårt o se men när jag sen inser vad det är hon visar (två biljetter till justin bieber allra längst fram) så kollar jag på henne och skriker,hoppar och kramar henne på samma gång. Mitt i korridoren en fredag och jag trodde det var en helt vanlig dag men nej.

När vi lugnat ner oss lite så berättar hanna att hon på morgonen (samma dag) skulle göra frukost och skulle hämta något i frysen och ser biljetterna och sen skulle hon hålla tyst om det tills vi kom till skolan. Vi åkte samma buss då till skolan o kommer ihåg att hanna sa att hon hade jätte svårt för att inte säga något så hon hade suttit där och små flinat medans jag inte alls vetat någonting. Åh, herre vilken dag det var. Men dagen vi var i globen slår inget. Minne för livet! 
Kan aldrig tacka hannas moster nog för biljetterna, utan henne så skulle vi inte stått ca 3m ifrån självaste Justin Bieber! 
Under konserten sa jag flera gånger till mig själv - jag står här och ser justin bieber några ynka meter ifrån mig. Jag ser justin i verkligheten. Jag ser fucking justin i verkligheten. Tack vare att hanna fläktade mig med min keps o lite vatten (som fanns å ta) så kunde jag överleva. Skulle annars svimmat o missat allt... 

Ville bara skriva av mig lite, men nu ska jag sova och tagga skola imorgonbitti. Tur jag har sovmorgon imorgon!

Hittills till NÄR MAN TÄNKER SOM MEST





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: