LÖRDAGMORGON

| Postat i: ätbart
2
 
Satte alarm på 9:00 så jag inte skulle sova hela dagen, hatar när jag gör det. Finns ingen tid att göra nått dååååå, men jag har iallafall ätit frukost och sitter just nu och kollar på Johan Falk (vapenbröder), Men ska alldeles strax ta på mig träningskläder och ska jag ut på en pw i snön, blir nog den långa idag eftersom jag egentligen skulle sprungit, men kan inte för att mitt knä krånglar. Men kanske kör lite intervaller på vägen beroende på hur det går. Senare idag ska jag kanske iväg en sväng till min bror som fyllde igår för att fira han lite. Resten av dagen blir nog ganska lugn. hare!

Som ni kanske sett så är det ny design som fixades inatt, ganska nöjd faktiskt. Men vet inte bilderna i headern men det får va tills jag tagit nya! Satt och laddade ner nya typsnitt så det är kul, haha. Älskar det!
 
Hittills till LÖRDAGMORGON


Annika

Gott :D


URL: http://blogofphoto.webblogg.se
rememberthiis.blogg.se

Det där såg riktigt gott ut :D hallon<3 perfekt start på dagen juu

Svar: ja absolut!! :D
erica björkander


URL: http://rememberthiis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: