INTERVALLER OCH MASSA TACOS

| Postat i: vardag
1


Härlig runda i ekensbergen med Josefin!
Blev både intervaller och pw, riktigt härligt! Nu har jag ätit en stor tallrik med tacos, för stor haha! Men nu sitter jag och fryser så grymt mycket så jag vet inte vad jag ska ta mig till haha, blir alldeles strax en varmvarm och lång dusch. Ska bli så neeeeedrans skönt! Var också skönt att vi sprang tidigare så man har lite tid nu på kvällen och bara tar det lugnt.

Pratade massor om London och måste säga att jag är så otroligt taggad så vet inte vart jag ska ta vägen, hehe :p
Hittills till INTERVALLER OCH MASSA TACOS


Josefine

Härligt med både träning och god mat! :)

Svar: Ja absolut! :)
erica björkander


URL: http://hosjosefine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: