EVERYONE NEEDS CHEATDAYS

| Postat i: ätbart
0
 
Ändrade planer
mamma fick migrän och blev inget sthlm, vilket var riktigt synd! Så det blev kebabtallrik och lite snacks till ikväll. Har ju cheatday så jag utnyttjar den till 100% haha. Känner att jag har lite ångest för att jag åt så gryyyyyyyymt mycket mat, men jag äter aldrig onyttigt så detta är bra, hehe.
 
 Har också kommit på, eller kommit på och på men jag har börjat fått otroligt ont i mina knän när jag är ute och springer. Vilket är supertråkigt för nu när jag väl börjar gilla att springa långt så ska det börja krångla. Har inte heller pengarna att köpa ett par bra skor eftersom jag sparar till London, så vet inte riktigt hur jag ska göra? Vet inte om jag ska ta pengar från londonresan eller försöka stå ut med mina skor jag har. Fast då kommer jag typ bryta knänen eller nått ;) haha, ska inte tråka ut er med mer tråkig info om mina stackars knän.
 
 
 
Hittills till EVERYONE NEEDS CHEATDAYS





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: