I KNOW THAT I'M OVER YOU

| Postat i: vardag, ätbart
1
dagens frulle
 
Hej mannar, hure läget? Jag mår relativt bra är sliten och trött och orkar verkligen inte tänka att det är skola imorgon. Känns som om jag har mycket att göra men ändå inte, konstig känsla. Men jag ska iallafall se till så att jag pluggar lite matte till provet jag har på onsdag eftersom jag fick F på förra matteprovet.... Ska även planera lite träning till nästa vecka, men inte alls lika kul att planera när man inte får träna så mycket. Nu har jag föresten börja känna av knät igen fast inte på samma ställe ? vettefan vad det är som händer med mig? Hatar det. Dem som inte tränar borde få ont, dom förtjänar det. haha oj vad sur jag blev. Nej men är bara så galet trött på att allt går emot mig inom träningen... Nu ska jag försöka så lite saker gjort, kram på er 
Hittills till I KNOW THAT I'M OVER YOU


Beccys 2.0

Ser ut att vara en god frukost :) Jag gillar verkligen din design :D

Svar: De var det! Tack, blir superglad! :D
erica björkander


URL: http://beccys.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: