Få 2 nr av iform + träningskläder

| Postat i: tips
0
 
Var längesen jag var inne på blogfame men gick in idag och kollade på alla erbjudanden som fanns och hittade detta, jag har länge prenumererat på iform's tidning och vart jättenöjd! Men nu har mamma avbeställt det för att hon inte vill betala (haha), vilket är synd men funderar starkt på att köpa detta. Snygga träningskläder + på nummer av iform. Deras tidning är superbra där inne finns det mycket tips på både mat och träning. Övningar man kan göra och lite olika pass finns också för att maximera träningen och få bättre resultat.
 
Älskar att sitta och kolla igenom deras tidiningar, eftersom jag har så många hemma så brukar jag kolla igenom de gamla för att få inspiration. Får grymt mycket inspiration och har grymma recept som är hälsosamma och enkla. Jag tycker verkligen ni ska köpa detta, det ska iallfall jag.
 
För bara 49:- så får ni 2 nummer av ifom, träningstopp & träningstights, ett bra pris för bra saker! 
Gå in och på denna länk och läs mer och fyll i eran adress osv.
Hittills till Få 2 nr av iform + träningskläder





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: