BLANDNINGSLÄGE

| Postat i: Porträtt
2
en ny redigerad bild men gammal bild.

Godmorgon vänner, det är måndag morgon och alla är pigga right?
Nej men har lite tid över innan jag ska till skolan så jag passar på att blogga lite. Imorse ringde klockan vid sju och jag gick upp för en kopp te och sen drog jag mig ut på en powerwalk i snön och det var så himla hemskt för det var is där man skulle gå och så halkade man hela tiden så man blev bara irreterad för man kunde inte gå fort heller. Men när jag väl var hemma så var det så skönt att jag gjorde det och nu har jag ätit frukost och kollar himym, eftersom vi har sovmorgon så har jag gott om tid. Efter skolan så ska jag och hanna plugga lite inför matteprovet och seeeeeeeedan så ska jag köra styrka efter middagen ikväll ska bli så kul! :D kram på er!
Hittills till BLANDNINGSLÄGE


olivias | mode, foto & vardag

sjukt fin bild!

Svar: TACK :D
erica björkander


URL: http://olivias.webblogg.se
-J U L I E T T E-

jättefin och cool bild! Din blogg är jättebra och du ar jättefina bildr ;)


URL: http://juliettems.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: