toooorsdag

| Postat i: vardag
0
 
Idag är det torsdag och jag känner mig extra pepp på livet, jag ska gå på boxning och funktionell idag eller om jag och hanna bara kör ett pass, vi ska se hur det blir efter skolan. Men nu ska jag fortsätta på en lite bloggdesign till denna blogg eftersom jag hatar denna som jag har nu. superful haha ;)
 
Fick en fråga till om LBS så svarar på den här nere.
Behöver man höga betyg för att komma in på LBS?
Nej inte alls, 180 poän tror jag det var detta år, om inte lägre. Fråga din lärare om hur poängsystemet fungerar så förstår du mer. Jag började höja mina betyg lite för att vara säker att jag skulle komma in på LBS eftersom det var den ända skolan jag kunde tänka mig, hehe :)
 
Hittills till toooorsdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: