t a n k a r

| Postat i: training/health
0
gamla bilder från sommaren.

Just nu har jag mycket tankar i mitt huvud och vet inte riktigt vad det är egentligen, men känner att jag vill skriva av mig på något sett. Jag har inte någon ångest direkt, men jag tänker alldeles för mycket på vad jag äter och om det är nyttigt eller inte. Jag tillåter mig alldeles för sällan att äta onyttigt och det jag vill äta. Måste lära mig själv att må bra också och det har jag trott jag gjort länge men för några dagar sen så sprack det och jag vräkte i mig massa och har gjort det senaste veckan kanske för att jag äter alldeles för lite om dagarna till den mängden jag tränar och därför kan jag vakna om natten och vara så hungrig så jag inte vet vart jag ska ta vägen.
 
Jag tränar så grymt mycket och har nu på senare tid gått ner till att träna 5gånger i veckan vilket jag tycker är riktigt lite, men det är för mitt eget bästa! För en månad sen så tränade jag nonstop. Jag tränade någonting varje dag och inte konstigt att jag fick alla dessa skador som jag fick, Nu har jag insett att det är helt sjukt hur mycket jag tränade och åt däremot ingen mat. Jo jag åt mat, men alldeles för små portioner för den mängden av träning. Jag gick inte ner i vikt något utan min kropp reagerade mycket på det och resultaten blev inte desamma som om jag får nu, när jag tränar 5ggr i veckan och verkligen vilar  de dagarna jag har vilodagar. 

Så alla ni fina bloggläsare, träna inte helt insane och ät ingen mat!! Om ni tränar mycket ska det vara stora portioner o om ni inte tränar lika mycket så behöver man inte äta så mycket mat, men tänk på att äta er mätta! Jag ångrar nu att jag inte insåg tidigare att detta var dåligt för mig, men nu ska jag försöka ta mig härifrån och försöka att leva ett hälsosamt liv & må bra! Tack vare min underbara familj, släkt & vänner så kommer jag inom en snar framtid vara tillbaks och kunna njuta av allting. 
 
Nu ska ni inte ta detta jätte seriöst och tro att jag är helt galen, vill bara skriva av mig med mina tankar och visa hur det kan bli ibland, DET ÄR INGEN DIET UTAN DET ÄR EN HÄLSOSAM LIVSSTIL
 
kram på er
bild från google.
 
 
Hittills till t a n k a r





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: