STOCKHOLM

| Postat i: vardag
0

Mobilbilder från dagen
 
Hello guys!
Hade helt glömt bort att berätta för er att jag och Hanna skulle sticka till Stockholm efter skolan. Vi slutade extra tidigt så vi tog ett tidigt tåg och hela dagen/kvällen har vi gått runt och haft det grymt najs. 
 
Även fast vi båda var ganska panka, Hanna tappade bort sitt kontokort, hade endast 50:- på mig, glömde batteriet till systemkameran & hittade inte Kungsträdgården så var det en grym dag! Vi var på bikbok och träffade Angelica blick och kollade hennes nya kollektion, vi blev lite höga på colan man fick så vi gick runt och typ skrattade ihjäl oss på saker som inte alls var roligt egentligen, alla trodde säkert att vi var dumma i huvudet! 
 
Men nu har jag kommit hem och är riktigt trött , blir nog en tidig kväll & imorgon ska jag till pappa med min syster så det blir myyyyys :) hoppas ni haft en bra dag, krammmm
Hittills till STOCKHOLM





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: