påsken

| Postat i: vardag
0
Min fina syster och hennes ''nya'' kamera.
helloj!
Det är tisdag och skolan har dragit igång, sitter på min första lektion eftersom vi hade sovmorgon. Men snart lunch, yeees. Fett hungrig. Men det är bara en lektion efter detta sen slutar vi, så de är ganska så najs!
 
Men vad har jag gjort i helgen då?
Om ni är intresserade i det så fortsätt läs..... Vi åkte upp till mormor på fredagen och åt en god middag som var grillad oxfilé, ja det var ganska gott!! Men på lördag morgonen så stack jag och mamma ut på en pw i det underbara vädret och kom sedan hem och gjorde en megagod frukost, senare på dagen så kom släkten och vi åt god lunch och tog en lång promenad och hade det allmänt trevligt. När vi kom tillbaks så åt vi mormors goda vaniljbullar (det ända jag snackar om är ju mat, hahah) & spelade kort, resten av kvällen bestod av mat, skratt och ett bra sällskap. Hade en grym dag men dock för mycket mat då jag mådde illa av all påskmat och godis :p 

Vaknade sedan på söndagen och tog en morgonpw som gjorde mitt humör på topp, åkte hem lite senare och tog det ganska lugnt resten av dagen, var skönt att komma hem men det är också så skönt att vara hos mormor och morfar , så mysigt!! Nu är all ledighet över och nedräkningen till sommarlov börjas + turkiet!! (endast 53 dagar kvar!!!!!!) Nu ska jag gå och äta lunch, bye :--------))
 
Ni borde verkligen kolla in keelas vlogg om thigh gap här nedan, såååå grymt bra!! GO KEELA
 
Hittills till påsken





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: