onsdag

| Postat i: vardag
0
 
Vaknade hos Amela och vi gick ut på en pw och sedan hem till mig och äta en stor och god frukost. Vi stack sedan vidare till gymmet för ett mördarpass för mage och ryggen. Blev inte lika mycket rygg men jag är ganska svag i nedre ryggen så tror nog att det är bäst att ta det lugnt men magen fick sig en omgång och hoppas verkligen på tränigssvärk. Det finns inget bättre än träningsvärk i magen, haha. Jag stack hem och stressåt lunch och sedan vidare till tandläkaren som jag självklart hade glömt... Men allting gick bra och fick beröm hur bra jag sköter mina tänder höhö ;) Resten av dagen ska jag bara slappa och ta det lugnt, är grymt trött och ikväll blir det lax och kolla på frozen med min mamma & syster. 
 
Va lax?? Erica ?? ni som känner mig vet att jag absolut inte äter fisk men nu banne mig är det slut på att vara barnslig det är ju bara äta den där jävla fisken tills jag gillar den, right? haha nej men ska verkligen lära mig äta det nu! Hoppas det är lite godare än förra gången iaf, laddar med massa sås och kryddor :----)
Hittills till onsdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: