mormor & morfar

| Postat i: vardag
0
fota fina blommor är kul. 
 
Hellu vänner, har inte bloggat bra alls och har inte riktigt orkat tagit tag i det. Men för en ca halvtimme sen så kom vi fram till mormor & morfar och vi har inte gjort speciellt mycket men nu börjar dem härja i köket så tror det snart är mat, eller vi ska iallafall börja med den. Vi ska äta grillad oxfilé ikväll, snacka om GOTT. Längtar sååååå tills det är mat, haha.. Men ikväll ska vi bara ta det lugnt och umgås vilket ska bli & är supermysigt! 

Jag har också vilodag idag så det är skönt med lite vila men vill ändå till mitt gym, men det får bli när jag kommer hem! Imorgon ska jag försöka köra lite styrka hos mormor och morfar men vi får se hur det går eftersom jag inte har tillgång till några vikter eller maskiner som jag har på gymmet. Ska även ut på pw med några från släkten som kommer & senare på dagen blir det påskmiddag med släkten. Lite synd att inte alla i släkten kunde komma men det blir mysigt detta med. Nu ska jag gå och hjälpa till med maten, ciaoooo
 
Hittills till mormor & morfar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: