Morgonmänniska

| Postat i: vardag
0
Trött eller vad.

Godmorgon alla morgonmänniskor, klockan är 8 och jag är redan vaken haha. När man får lov så vaknar jag typ tidigt varje morgon i början tills jag vänjer mig vid det :p Vi är iallafall i Stockholm just nu eftersom vi sovt över, dock så sover alla. Haha. Jag bloggar från mobilen o typ svälter ihjäl, haha jag är alltid jättehungrig på direkten när jag vaknar, skitjobbigt. 

Efter frukosten ska jag och mamma dra vidare till Ikea och köpa lite saker, ja ska försöka hitta ett glas å en skål som jag letat överallt efter. Nivet när man har en fitspo instagram så måste man ta fina bilder på sin mat och därför ha fina tallrikar och annat! Haha, patetiskt egentligen men kul :p 

Jag åt alldeles fel igår och mycket, kände mig spyfärdig och fick gå ut för frisk luft o då kände jag aldrig ska äta som jag gjorde igen, eftersom min kropp inte heller är van vid glass, godis och annat som jag åt under kvällen så reagerar kroppen på det. Men eftersom jag suktat efter kebabtallrik hela veckan och hade cheatday igår så vet jag inte riktigt om jag ska ta det ändå, drt tror jag! Haha, det är ju förfasen påsklov höhöööööö :) kraaaaaam

Hittills till Morgonmänniska





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: