HOPPTÄVLING

| Postat i: vardag
0
 
Asså kvalitén flippar ? 
vet inte vad som hände men ajjaaaaaaaa. 
 
var på fridas hopptävling och stog i kiosken, kan inte mycket om det men de gick bra för henne tror jag! 
 
ska snart till jobbet och sedan åker jag till pappa och där kommer jag hålla hus i veckan, de ska bli lite naaajs faktiskt, jag älskar att åka buss långt, men sen när jag gjort de ett antal ggr så tröttnar jag.. så de blir toppen om jag ska åka buss varannan vecka. Japp.
 
kollade föresten på en johan falk film till national target. jag inser nu hur länge sen det va jag såg dem, kommer nästan inte ihåg nånting. men de blir väll att se en till med pappa ikväll som också gillar johan faaaaaaaalk :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till HOPPTÄVLING





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: