H A L S O N T

| Postat i: Porträtt, vardag
1
vi är alltid tillsammans och kanske inte gladast på varandra hela tiden  haha, men ja gillar dej ändå, pus swethart (lovju)
 
har ont i halsjäveln som fan, och vet inte vart jag ska ta vägen just nu. nej men det är inte så bra kanske.
vill träna som fan också, fett pepp. men det kan jag ju inte göra, det blir bara värre då....
 
men efter skolan drog ja och tjejerna (haha, nej men carro och hanna) hem till mig, åt mellis, dog av skratt, och spottade på..... ;) sen cyklade vi i all hast till street dansen, dansade i en timme typ med melinda padron, en gryyyym dansare, en dag ska jag dansa som henne, jao. sen fotade jag Hanna lite senare på kvällen, vet inte om det blev nå bra, nåra iaf. nu ska jag försöka sova... kanske blir hemma från skolan imorn, men vill inte faktiskt. Det händer så mycket på en dag, vill inte missa .. men ajaaaaa. vi får se.
 
hoppas ni mår bättre än vad jag gör, 
gooodnatt, och PEACE OUT BROOOO'S
 
Hittills till H A L S O N T


Elise

Snygga foton! :)

Svar: tack!! :D
erica björkander


URL: http://photogirlen.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: