| Postat i: vardag
0
 
 
- jag kan inte sitta normalt på en buss
jag ska alltid leka inte nudda golv eller nått för jag har alltid benen på stolen framför eller vid rutan eller annat, haha.
 
- jag får abstinenes om jag inte tränar
gillar verkligen att träna, och om jag inte gör de så går det inte. haha.
 
- jag äääälskar att åka bil/buss/tåg låååångt om jag har musik i öronen
tycker det är så himla mysigt!
 
- jag vill flytta till lägenhet med mina kompisar nuuuu!
så fort jag kan ska ja o mina kompisar flytta till en tvåa eller  nååttt, så mysigt.
 
- Jag äääääälskar eminem, marshall, slim shady
och de menas med rapp osv, nej men han är verkligen en stor förebild för mig!
 

aj love juuuuuuuuuuuuu <33333333
 
nä nu ska jag fortsätta lära mig romerska grejs. asååååå varför??
Hittills till





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: