NAMNSDAG & FRUKOST

| Postat i: vardag
1
Yoghurt med banan, blåbär och annat gojs. + två ägg.
 
Tisdag idag, vilket är den kortaste dagen i skolan, bara 2 lektioner! Efter skolan ska jag o Hanna plugga lite idrott för vi ska ha en stort prov nästa vecka. Sen drar jag till gymmet för att köra mage !! :D
imorse var jag också ute på en PW på en halvtimme kanske, det var grymt härligt förutom att jag har skavsår nu. Jag vet inte vad det är med mina fötter.. men jag får skavsår så fort jag går lite längre :( DET SUGER.
Nån som har nått tips man kan göra för att inte få skavsår?? 
 
Förresten idag är det min namnsdag, haha. Coooolt va? nej men det är Elisabeth (bäst mellannamnet ...) Jag hade tjatat om blåbär så fick blåbär av mamma, haha :)
 
Hittills till NAMNSDAG & FRUKOST


Vera Werntoft ahl ❤️

Gud vad gott :)
Fin blogg :)

Svar: Det var det verkligen! Tack :)
erica björkander


URL: http://verawhal.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: