LÖRDAGSLYX

| Postat i: vardag, ätbart
1
2 ägg - 1 banan - proteinpulver (päronglass) 
yoghurt - blåbär, hallon, jordgubbar - kokos
 
Blev egentligen inga bra bilder, men anyways. Idag testade jag proteinpulvret jag fick av min kusin,, päronglass. Vilket luktade otroligt gott och var myyyycket gott! Tänkte ha lite glass till, men vi hade ingen glass hemma så fick ha det vanliga på iallfall. Men det var gott!! Jag ska nog göra mig iordning och sätta på en film som jag kanske somnar till. 

Imorgon ska jag på ett core-pass 11:00 och sen multi-pass 19:00, fett peppad! Blir kanske nån snabb PW beroende på vad jag gör på dagen. Om jag inte har något speciellt för mig så blir det baka proteinbars och planera veckans (kommande) träning.
 
Hittills till LÖRDAGSLYX


Emilia

Åh ser mycket gott ut! Lycka till på träningen imorgon! Jättefin blogg du har, kolla gärna in min blogg, kram.


URL: http://millia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: