W O R K O U T

| Postat i: training/health
1
 
Gick till gymmet en stund efter jag ätit frukost, tror jag väntade för länge efter frukosten för jag höll nästan på att svimma påvägen hem, hade så lågt blodsocker. Men nu har jag ätit lunch och mår finfint! Så det blev inte alls en bra workout, men det är bättre än ingen träning alls. Det måste man komma ihåg att även fast det inte blev nån bra workout eller om man misslyckades med sitt mål så är det fortfarande bättre än inget alls, och så är det bara att göra bättre ifrån sig nästa gång. Tryck inte ner er själva bara för att det inte gick bra, alla misslyckas och det ända man kan göra är att försöka hårdare nästa gång, ta hand om er. KRAM
 
 
 
Hittills till W O R K O U T


Linda Risberg

Snyggt gymkort!

SV: Ja gör så du! :D


URL: http://lindarizberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: