VECKANS PLANERING

| Postat i: training/health
1
 
Har precis gjort klart veckans planering (träning) för veckan som kommer, den sista veckan ska jag köra så bara svetten rinner så man kan ta lite julledigt och äta massor av julmat. Men kommer inte sluta med träningen helt o hållet för det är ju något jag gillar att göra. Men under juldagarna ska jag nog ligga hemma och tare lugnt och njuta med släkten. faaaaaaaaaaaaaaaast vi får ju se hur det går med det..... :p
 
Ett bra tips för att hålla koll på träningen är att planera veckan som kommer, man har mer koll och blir inte lika stressad sen när veckan är igång. ett grymt bra sätt att starta veckan med och gör att veckan håller ihop. (vet inte riktit vad jag säger men ni förstår nog)
 
Hittills till VECKANS PLANERING


Anonym

Vilket gym tränar du på?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: