V S - BODY MIST

| Postat i: vardag
2
 bilder från google
 
Har egentligen inte velat ha sånna här parfymer, body mistar och annat från vs. Men nu har det vänt och vill beställa direkt!! haha, men vet inte direkt vart man kan köpa eller vilket ställe som är bättre än det andra, så om ni vet nått bra ställe eller där ni brukar beställa så maila eller kommentera, thaaaaaaankyou! 
 
Asså dom luktar ju himmelsk gott alltså, och mina  kusiner har typ alla så igår luktade jag på alla och blev genast kär i sheer love, som verkar va den vanligaste. Men herregud vad gott den luktade! Nej men en sån ska det allt beställas när det rullar inte lite money på kontot :) 
 
Nu ska jag försöka sova lite så jag får minst 8h sömn, viiiiktigt! 
Hittills till V S - BODY MIST


Emelie

Madlady har nog VS produkter, kik in där!=)

Svar: Okej, tack så mycket :)
erica björkander


URL: http://nattstad.se/erikssonsmode
Evelina

Väldigt många beställer från nordicfeel.se de är inte super dyra och det är fri frakt. Där finns också väldigt många att välja mellan :))

Svar: Åh, toppen! Tack så mycket :D
erica björkander


URL: http://cuteevelina.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: