T U E S D A Y

| Postat i: ätbart
1
keso på knäcke, havregrynsgröt med banan och jodgubbar (tog lite yoghurt på gröten sen, hihi)
 
Sovmorgon är nog det bästa som finns. 
Vaknade runt halv nio, klädde på mig, sminka mig och gjorde sedan en mycket god frukost. Så nu sitter jag här med mitt te och vågar inte kolla på halloween avsnittet på pll, jag är lite efter så är på säsong 3 nu, men får se det i skolan när jag inte är ensam, hahah. Det är fett läskigt o när min kompis Haaaaannna såg det så typ svimmade hon, haha nej men anyways.
 
Det kommer bli en fett soft dag asså, haha. vi har först matte, vilket suger. Men sen har vi filmvisning av det vi själva satt ihop i klassen. Efter det slutar vi o då drar jag och Hanna till frisören och klipper oss båda, seeeeeeeeeen färgar Hanna håret på miiig :) Å ikväll ska jag köra kondition & mage på gymmet. PRETTY GOOD DAY ::)
 
Hittills till T U E S D A Y


LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Hejsan! Ville bara kika in och tipsa om två tävlingar som jag har igång på bloggen nu! Jätte enkla regler, så kika gärna in och se om det är något för dig! :)

* 5 stycken vinner ett varsitt presentkort på Canvas Of Sweden, kanske en bra julklapp?
http://babustylee.webblogg.se/2013/november/tavling-vinn-presentkort-pa-canvas-of-sweden.html#comment [AVSLUTAS IDAG 3 DECEMBER!]

* Vinn en rabattkod på BeccaDesign.se! Perfekt att ge bort i julklapp eller köpa en julklapp. Eller varför inte unna dig själv en liten julklapp?
http://babustylee.webblogg.se/2013/november/tavling-vinn-rabattkod-pa-75kr.html#comment

Det vore superkul om du ville delta i tävlingarna! :)


URL: http://babustylee.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: