SVAR PÅ KOMMENTAR

| Postat i: svar på kommentar, training/health
0
 
Hur gör du med att äta frukost innan träning? Äter du efteråt också? :)
Om jag ska träna innan skolan så brukar jag gå upp och träna utan frukost i magen, men då tränar jag heller inte så länge utan det blir en 30-40min. På helger brukar jag istället äta frukost och sen gå till gymmet eller vad jag nu ska träna för att kunna köra ett längre pass utan att bli hungrig.Alla kanske inte kan träna utan frukost i magen men det beror på hur man själv känner sig! Att träna innan frukost ökar förbränningen mer och man har desto mer tid på eftermiddagen att göra vad man vill! Tack för din fråga och hoppas du fick en bra svar, hihi :) 
 
Hittills till SVAR PÅ KOMMENTAR





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: