SLUTKÖRD EFTER INNEBANDY

| Postat i: vardag
2
gammal bild :)
 
Vi hade ju innebandy-tunering idag
så efter lunchen så stack vi till gumshallen där vi skulle ha tuneringen och vi trodde att det inte skulle va på så stor allvar och att alla spelade för det var kul. Men icke, det var 4 lag och alla var 2meter långa och killar som vi spelade mot, jag och hanna var dom ända tjejerna och jag hade aldrig spelat innebandy förut så jaaa. haha. Första matchen var inte alls rolig, fattade ingenting och stog bara där och fattade ingenting, men sen började fatta lite mer och det blev så mycket roligare. Spelade dock aaaaaaaaaaaaaldrig på en nivå som dom gjorde, men det var kul! Funderar på att gå med i ett lag som typ skolan har eller aaa som spelar för att det är roligt :) 

Jag är helt slutkörd efter det men kl. 18:00 så ska jag till gymmet för ett core-pass och efter det multigym-pass. Vet inte riktigt hur jag hade tänkt där men vi hoppas det går bra! Imorgon är det sista vanliga dagen tror jag och sen är det fukkkiiiiinggg jullov! Så gryyyyyyyyyyymt skönt alltså :D 
 
Hittills till SLUTKÖRD EFTER INNEBANDY


Elin

Sv: Tack!


URL: http://www.eliinswn.blogg.se
Mikkis

sv Ja, verkligen! :)

fin bild!


URL: http://mikkisens.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: