SISTA FRUKOSTEN I STHLM

| Postat i: vardag, ätbart
2
 
Godmorgon vänner, hur mår ni? Jag mår bra och jag har precis ätit frukost. Vi ska alldeles strax börja packa ihop och åka mot nyköping igen, ska ändå bli skönt att komma hem igen när man vart borta ett tag, men fortfarande har det vart så grymt kul & mysigt domhär dagarna, och nu kommer bloggandet återgå till normalt, kommer alltså försöka uppdatera så ofta som möljigt, har inte större planer detta lov så kommer väll bara ligga hemma och softa! Men pappa snackade också om att åka till finnspångs badhus, så det hoppas jag! Bästa badhuset ever!! haha. nu måste jag börja packa, hare!
Hittills till SISTA FRUKOSTEN I STHLM


Hemma Hos Felicia

ååh så gott!!

Svar: Jajamän! :)
erica björkander


URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Karin Ågren

åh vad gott det ser ut! älskar din blogg du tar väldigt fina bilder :)

Svar: Åh, tack vad glad jag blir!! Kram
erica björkander


URL: http://karinagren.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: