S U P E R G R Ö T

| Postat i: vardag, ätbart
0
 
Godmorgon!
Idag är det andra advent, och snart fjärde och sen bah jul. Haha nej men det är sjukt najs! Testade pauluns supergröt idag och den var riktigt god faktiskt, men tror jag föredrar vanliga havregryn. hehe. Ska dricka upp det sista av mitt te och sticka mot gymmet för ett core-pass som alla andra söndagar. Efter det ska jag ner på stan med min syster och se om man kanske hittar nått att ha på sig och lite julklappar såklart. Efter det ska vi hem till några kompisar och julpyssla, jag tar nog med mig kameran överallt idag, förutom gymmet men så det kanske kommer lite bilder ikväll. 
Men har lite bråttom nu, vi hörs laaaater :)
 
Hittills till S U P E R G R Ö T





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: