KVÄLLSMÅL

| Postat i: ätbart
1
yoghurt med granatäpple & blåbär + granola :)
 
Bästa som finns, kvällmål! 
så otroligt gott, jag vet inte varför jag gillar det så mycket? Men det är så mysigt att sitta i sängen och äta nått gott! Köpte vitamin well på affären när jag var o handlade med mamma och har bara smakat sånnahär provsmak på hälsomässan, så passade på att köpa en och denhär iallafall var suuuuuuuper god! testa :) Planerat med mina vänner idag om nyår o tror det kommer bli ganska grymt :))) bara så ni vet :ppppppp
 
glöm inte frågestunden HÄR, avslutas dagen 1 januari 2014 :) 
var tvungen att skriva 2014, ååååh vad konstigt det känns. Hahah.
Hittills till KVÄLLSMÅL


Juliette

jag dansar lite av allt;)


URL: http://juliettebloggar.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: